Zdobyliśmy Trzy Korony i coś jeszcze…

W dniach 4 – 6 października pojechaliśmy na wycieczkę w Pieniny.
Zaraz po przyjeździe do urokliwej Szczawnicy zakwaterowaliśmy się w pensjonacie Gackówka , gdzie mieliśmy także pyszne posiłki. Tego samego dnia wypożyczyliśmy rowery, którymi przejechaliśmy na Słowację do Czerwonego Klasztoru. Jechaliśmy wzdłuż rzeki Dunajec ścieżką rowerową , relaksując się pięknymi widokami jesiennej przyrody – trasa miała długość ok. 30 km. Następnego dnia wspinaliśmy się na najwyższy szczyt Pienin – Trzy Korony 982 m. n.p.m. Pod czujnym okiem pana przewodnika, bardzo szybkim krokiem dotarliśmy do Krościenka, gdzie zwiedziliśmy jeszcze Muzeum Przyrody. Wieczorem zrobiliśmy sobie grilla i pobiesiadowaliśmy. Trzeci dzień rozpoczęliśmy od wyjazdu kolejką krzesełkową na szczyt Palenica, skąd pieszo doszliśmy do Szafranówki. Przywitała nas tam piękna tęcza i gigantyczne grzyby, które urosły po deszczu.
W godzinach popołudniowych wyjechaliśmy do domu , zostawiając Szczawnicę, która na zawsze zostanie w naszych sercach. W wycieczce uczestniczyły klasy: 2 Technikum Ogrodnicze i Technikum Architektury Krajobrazu, 2 Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki i 3 Technikum Ogrodnicze. Wycieczkę zorganizowały oraz opiekę nad grupą pełniły panie: Agnieszka Woźniak, Magdalena Domaradzka i Anna Dominikiewicz.